Fitt vacsora? Ezeket tartsa be!

2021. szeptember 27.
27
fitt ételek vacsorára is

A legtöbb embernek okoz azért némi lelkiismeretfurdalást, ha a rendszeres testmozgásra vagy az étkezési szokásaira gondol. Habár az előbbin valóban csak mi magunk tudunk változtatni, az utóbbi esetében akad azért némi segítség. A Fittfood napi menü Debrecen városában elhozza az Ön otthonába a legfinomabb fitt ételeket!

Az esti étkezéseknek közel sem a megvonásról kell szólniuk

Valószínűleg sokaknak ismerős lehet az az álláspont, mely szerint este 6 után már nem érdemes semmit se enni. A közhiedelemmel ellentétben azonban ez az „akció” sokkal inkább túlevést és ingadozó vércukorszintet vonhat maga után. A vacsorát nem kihagyni kell, hanem rendszeresen, ámde kevesebbet enni, és alaposan átgondolni, hogy mi is kerüljön a tányérunkra.

Amíg mi az igazak álmát alusszuk, az emésztési folyamataink lelassulnak, amely hatással van a raktározási folyamatokra is. Általánosságban elmondható, hogy két dolog befolyásolja azt, hogy mit és mennyit együnk este. Nem mindegy például, hogy egész nap a számítógép előtt ültünk, vagy még lefekvés előtt is, aktívan töltöttük el ezt az időszakot. Egy valami azonban közös: jó minőségű és egészséges tápanyagokkal kell feltölteni szervezetünket, még akkor is, ha vacsoráról van szó.

A fitt ételek választásával egy új szintre léphetünk

Az elfogyasztott ételeken keresztül jut a szervezetünk „üzemanyaghoz”, így az erőnlét, a teljesítmény, de még a jó lelki állapot is függhet az összeállított menüsoron. Ha egy kiadós edzéssel fejeztük be a napot, akkor az izmok regenerálásához aminosavakra lesz szükség, amelyet fehérjeforrásokból tudunk biztosítani. Kelleni fog azonban némi szénhidrát is a glikogénraktárak visszatöltéséhez. Amennyiben nem figyelünk oda a vacsoránk elemeire, az izmaink vagy éppen a feszes vonalaink láthatják kárát. 

A jó minőségű fehérjeforrások (hal, hús), a sovány túró, light sajtok, tojás, a magas rosttartalmú köretek, az esszenciális zsírok vagy csak a friss zöldségek mind egy fitt vacsora részét képezik. Ezekből az alapanyagokból már egy ízletes és remek fitt ételt lehet készíteni vacsorára is. Ha pedig az esténket leginkább csak pihenéssel töltjük, akkor érdemes csökkenteni bizonyos tápanyagok bevitelét, különösen a szénhidrát fogyasztást. Így tehát láthatjuk, hogy az este 6 utáni hiedelemnek már semmi létjogosultságuk sincs, és ha jó minőségű, egészséges hozzávalókból készítjük el a vacsoránkat, akkor bűntudat nélkül járulhatunk hozzá céljaink mielőbbi eléréséhez.

Fitt napi menü Debrecen városában? Miért is ne?!

Az egészséges táplálkozás egyik kiinduló pontja a gondos alapanyagválasztás. Ezt azonban sokszor nehéz megvalósítani, hiszen nem könnyű mindennap egy friss fogással előrukkolni és mindig valami újat kitalálni. Sokakban felmerül azonban a kérdés, hogy jó-e ha a vacsora mondjuk főtt étel? Természetesen igen, hiszen így segítjük a szervezetünket a könnyebb emésztésben. A Fittfood napi menü Debrecen városában a fitt ételek egész tárházát kínálja, így biztosan nem fogja megunni ezeket az ételeket, hiszen hetente frissülő menükínálattal várjuk. A fitt ételek nem csak bűntudat nélkül fogyaszthatóak, de a fogásokban található tápanyagok, természetes forrásukban is tartalmaznak vitaminokat, ásványi anyagokat stb. Problémája akad a tudatos tervezéssel? Mi akár mindennapra elkészítjük Önnek a legjobb fitt ételeket!

Tekintse meg aktuális kínálatunkat!

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk. Amennyiben tovább használod weboldalunkat, úgy elfogadod a cookie-kat. A részletekért kattints ide!